Őrült reggel(em)

2013.04.27 11:47

Őrült reggel(em)


Reggel túl álmosan keltem fel,
kis órámra nézve kérdeztem:
már megint öt óra? Hogy lehet??
Agonizálva forgolódtam,
hason meg háton tajtékzottan,
magamba szitkozódtam. Aztán

elindultam a fürdő felé,
talpon csípett az időrelé
fájdalmas volt -mondtam: jöjj estém!-
de az dehogy érkezett, aludt;
akkor is, mikor vizem langy-volt,
s a szőr tőle hátamra fagyott.

Azt hittem már nem lehet rosszabb,
hogy betöröm én, e vad hajnalt,
de nem, egy hang csak fülön ragadt
így:-végeztél? mehetek én is?
mi vagyok én, te?! Speed-tézis?!
-egy''ingerlékeny barom voltam''-

Na de elmúlt, mindenki túlélt
ez személy is, tán elment sörért(?)
mit tudom én, végre est-köd ért!
Ásítok, mit bánjam hisztimet,
a kínlódásom már kicsike
Hála ég! Ágyam csal! Juhé! Éjt!



(2013. április 25)


A bulvárlapok, vagy tévék, rádiók, internet, bármi-legidétlenebb beharangozócímére írj egy odavágó versikét, (fontos, hogy a cím valóban megjelent legyen) aztán adj meg te is egy hasonlót.
papilaky:
"....ingerlékeny barom voltam...'' Best